22 Mayıs 2016

Blooming Bead Denemesi 😊

Blooming Bead


5-6 sene önce Sevgili Carol Dean Sharpe'ın yapmış olduğu "blooming bead" adlı büyük boncuğu!, ben de geçen sene yapmaya çalıştım.

Peyote Tekniği ve Miyuki'nin 11 no.lu Delica tipi boncukları ile yapılan bu büyük peyote boncukta, ben minik bir değişiklik yaptım:
Asimetrik bir model olarak tasarladığım bu kolyeyi yapmak için peyote boncuğun her iki yanından Ringa Tekniği örerek devam ettim.
Peyote boncukta kullandığım metalik Delica Boncuklar ile ördüğüm ringa örgüye, araya oniks ve siyah Swarovski Kristaller koyarak devam ettim. Kordonun yarısından sonra da onikslerin arasına metalik Delica Boncuk koyarak örgüyü tamamladım.

Gelelim onikse ; siyah renkli bir kuvars türüdür.
Cesaret verici, hafızayı canlandırıcı, oto-kontrol yeteneğini geliştirici, sakinleştirici etkisi olduğu söylenir. Nazara karşı da etkili olduğuna inanılır.



Kadim komşumuz, sevgili Tuğba iyi günlerde kullansın! 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder