22 Haziran 2016

Swarovski ve İncilerle Kübik Kareleme / CRAW with Swarovski & Pearls

İnciliKolye


Kolye ve bir çift küpeden oluşan, çok sevdiğim bu seti yaparken, Kübik Kareleme Tekniğini kullandım.
11 no.lu, kahverengi ağırlıklı antik kum boncuklar ve 4 no.lu, lila rengi bikon Swarovski Kristallerle ördüğüm bir parçayı daire yaptım. Dairenin alt kısmına antik kum bocuk ve 3 mm, krem rengi incilerle ördüğüm ikinci parçayı, onun altına da yine antik kum boncuk ve 3 mm, lila rengi incilerle ördüğüm üçüncü parçayı koydum.
Böylece modern bir kolye ucu ortaya çıktığını farkettim ve çok sevdim. 😊

Kolyeyi de yine aynı kum boncuklarla ördüm ve aralara her iki renkten inciler koydum. Kolyenin T-kilidini de aynı tekniği kullanarak, kum boncuk ve lila rengi incilerle ördüm.

Küpeleri ise olabildiğince sade yapmaya çalıştım ve tabii ki aynı teknik ve aynı kum boncuklarla ördüm, birer tane de krem rengi inci kondurdum. 😉


Bu tasarımımı beğenen bir sınıf arkadaşım için, dört sene sonra, biraz farklı boylardaki inci ve 3 no.lu, bikon Swarovski Kristallerle bir benzerini yaptım.
Güle güle kullansın! 😊


Swarovski Kolye





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder