10 Eylül 2016

Karma Boncuk Örme Set

Takı Seti


Takı Tasarım Kursuna gittiğim ilk sene, Kadıköy Halk Eğitim Merkezine teslim etmek üzere tasarladığım bu takı setinde, sene boyunca öğrendiğimiz birçok tekniği kullandım.

5 no.lu Çek Kristalleri ve 11 no.lu, lacivert ağırlıklı antik kum boncukları tercih ettiğim bu takı setinde, kolyenin yarısını, makarada ördüğüm gümüş renkli tel örgü ile yaptım. Tel örgünün bir kısmının içine lacivert Çek Kristallerini dizdim, kalan kısmını da Tel Örgü Şekillendiriciden geçirerek ezdim ve helezon şeklini verdim.
Kolyenin diğer yarısını ve uç kısımlarını Çaprazlama Tekniği ile yaptım.

Takı setinin diğer parçalarını da Çaprazlama Tekniği ve bu tekniğin bir sonraki aşaması olan Kareleme Tekniği kullanarak tamamladım.



TelÖrgüŞekillendirici
Tel Örgü Şekillendirici









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder