18 Aralık 2016

Toplar / Beaded Beads

BeadedBead


2013 senesinde tasarladığım bu kolyede farklı boylarda, farklı tekniklerle örülmüş toplar kullandım.

En yukarıdaki bir çift topu, Basit Kareleme Tekniği ile gümüş renkli, 4 no.lu Çek Kristalleri kullanarak ördüm, üstünü 3 no.lu bikon Swarovski Kristaller, 11 ve 9 no.lu kum boncuklarla süsledim.

İkinci sıradaki bir çift Beşli Topu ise damla boncuklarla yaptım.

Uçtaki ilk topu yine Beşli Top olarak gümüş renkli, 4 no.lu Çek Kristalleri kullanarak yaptım, üstünü damla boncuk, 3 no.lu bikon Swarovski Kristaller ve 11 no.lu kum boncuklarla süsledim.

En uçtaki 5'li Topu ise Göbekli Örme Tekniği ile 3 no.lu bikon Swarovski Kristaller ve damla boncuklarla ördüm.

Severek kullandığım kolyemi, Çivileme Tekniğinden yararlanarak içine Çek Kristalleri yerleştirdiğim oval, metal halkalar ve zincirle tamamladım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder