31 Mayıs 2017

Çift Taraflı Pendant / Doublesided Pendant

Spiral
Spiral


















Geçen sene yaptığım bu kolye ucuna, kordonunu örmek bu sene kısmet oldu. 😊

11 no.lu, bakır rengi ve açık kahverengi kum boncuklarla İkili Spiral olarak ördüğüm kordonu, Kareleme Tekniği ile yaptığım T-kilit ile tamamladım.

Kolye ucunu yapmak için 11 no.lu, koyu kahverengi ve bakır rengi kum boncuklarla Kalın Spiral bir parça ördüm ve daire şekline getirdim. Bu dairenin üstünü süsledim. 
Bir yüzünde, aralara 4 no.lu, bakır rengi Çek Kristali ilave ettim. 
Dairenin iç kısmını Ağ Örme Tekniği (=Netting) ile biraz doldurdum. 
Dış kenarına da 11 no.lu, açık kahverengi kum boncuklarla çift kat süsleme yaptım. 

Böylece iki tarafı da kullanılabilen güzel bir kolye ucu oldu.😊




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder