16 Haziran 2017

Dalgalar / Waves

Miyuki Delica



Geçen sene aldığım Trägerperlen / CarrierBeads* denilen iki delikli boncukları, bu sene kullanmak nasip oldu.

Çok sevdiğim denizi hatırlatsın diye, dalgaları simgeleyen bu deseni tasarladım ve Peyote Tekniği ile ördüm.

Desende, Miyuki'nin 11 no.lu Delica tipi boncuklarından dört renk kullandım; mavinin tonları ve dalgaların köpüğünü çağrıştırması açısından gümüş rengi...
 
Ördüğüm peyote parçalar ile kapladığım Taşıyıcı Boncukları, mavi renkli deriye geçirdim ve gümüş renkli bir T-Kilit ile tamamladım.


CarrierBeads
Trägerperlen / CarrierBeads

* "Taşıyıcı Boncuk" diye tercüme edebiliriz.










Gelen talepler üzerine, 'Dalgalar' (Waves) desenini YouTube Kanalımda paylaşıyorum.

Desen, 25 sıra ve toplamda 24 kolondan oluşuyor. 
Her bir Taşıyıcı Boncuk için 6 kolonluk desen parçası yapmak gerekiyor, 4 adet Taşıyıcı Boncukta desen tamamlanıyor.
Desen istenildiği kadar tekrarlanabilir.

Ben kolyemi yaparken 3 kere tam deseni tekrarladım ve 12 Taşıyıcı Boncuk kullanmış oldum.





Kolay gelsin! 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder