11 Haziran 2017

İnci ve Swarovski / Pearl & Swarovski

Swarovski


Eveet yine, çok sevdiğim ve çok asil bulduğum incilerle bir kolye!

Üç adet 8 mm, bal rengi Swarovski Rivoliyi, Miyuki'nin 15 no.lu, gümüş kaplama, yuvarlak boncukları (=Rocailles) ile Peyote ve Ringa Tekniklerinden yararlanarak kısmen kapladım ve birleştirdim.
İki adet inciye de, yine aynı 15 no.lu, yuvarlak boncuklarla Peyote Tekniğini kullanarak ince bir çerçeve ördüm. 
Kolyenin geri kalanını dizerken de, kilidini yaparken de yine aynı 15 no.lu, gümüş kaplama, yuvarlak Miyuki boncukları kullandım.
Sade ve şık bir tasarım olduğunu düşünüyorum. 😊


İncinin faydalarına gelirsek;
daha evvel İnciler ve  Sedef ve İnci Zarafeti başlıklı yayınlarımda da bahsettiğim gibi, kişiye huzur, çalışma azmi, zorluklara karşı dayanma gücü ve özgüven verdiği, kişinin sosyalleşmesine yardımcı olduğu, yaratıcılığını arttırdığı söylenir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder