08 Ekim 2017

Güneş - Sitrin Kolye

DoğalTaşSitrinPendant


2014 yılında bir arkadaşım için tasarladığım bu kolyede, yine doğal taş başrolde... 😊
Bu sefer, güneşi çağrıştıran yusyuvarlak bir sitrin kullandım.

Sitrini çerçevelemek için 11 no.lu, kahverengi ağırlıklı antik kum boncuklardan yararlandım, Kareleme Tekniği ile başladım, Peyote Tekniği ile devam ettim.

Bir sıra Kareleme Tekniği ile taş çerçevelemeye başlamak her zaman güzel sonuç veriyor, özellikle kalın kenarlı taşlarda...
Sonrasında taşın önüne ve arkasına Peyote Tekniği ile istenildiği gibi devam edilebiliyor.

11 no.lu, bakır rengi kum boncuklarla çerçevenin kenarına süsleme yaparak, kolye ucunu biraz daha zenginleştirmek istedim.
Yine bakır rengi kum boncuklarla, Ringa Tekniği kullanarak kolyenin kordonunu ördüm ve aralara 3 no.lu, bakır rengi Çek Kristalleri koydum.
Yine Ringa Tekniği ile T-kilit örerek kolyeyi tamamladım.


Sitrin kuvars ailesindendir. Faydaları arasında, insanın zihnini berraklaştırdığı, bedenine canlılık verdiği sayılır.
Daha evvel de bahsettiğim gibi; rengi yeter! 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder