02 Ocak 2018

Makrome Çakra Bileklikler

Macrame Chakra


2016 senesinde, hem 'insan ruhuna iyi gelen renkler' hem de 'enerji çakraları' konuları biraz ilgimi çekince ortaya bu bileklikler çıktı.
İlk yapan ben değilim tabii ki...😊

Bu bileklikleri yaparken, takı tasarımında oldukça çok kullanılan tekniklerden biri olan Makrome (Düğümleme Sanatı) Tekniğinden yararlandım ki, benim çok severek kullandığım bir tekniktir.

Makrome bileklikleri, dayanıklı oluşu ve şık görüntüsünden dolayı paraşüt ipi denilen bir ip türü ile yapmayı tercih ediyorum daima.



Çakralar Konular


Gelelim çakralar konusuna (gayet amatörce) 😊; 
her bir çakranın farklı rengi vardır ve insan hayatında farklı alanları etkilediğine inanılır.

Ben de bu bilekliklerde, çakra renklerinde 6 no.lu Çek Kristalleri ve genellikle siyah renkli paraşüt ipi kullandım.

Severek, sürekli takıyorum. 😊 
Hediye ettiğim sevdiklerime de iyi gelmesini diliyorum. 🙏


Sadece çakraların renklerini değil, ilgili doğal taşlarını da kullandığım Doğal Taşlı Çakra Bileklikler de yaptım daha sonra...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder