13 Ocak 2018

Verev Peyote



Bu sene Kadıköy Halk Eğitim Merkezi'nin sene sonu sergi konusu "Balkanlardan Kafkaslara Anadolu"...

Biz de Takı Tasarım Kursu olarak, sevgili hocamız Ayşe Özcan Erdemli öncülüğünde bu sergiye hazırlanıyoruz.

Sevgili Gerlinde Lenz, başlıca Boncuk Örme Tekniklerinden olan Peyote Tekniğine, geçen sene bir yenilik kattı ve Peyote with a twist - not crochet diye adlandırdığı tekniği geliştirdi. Bu yeni tekniği basitçe Verev Peyote olarak Türkçeye çevirmek uygun olur diye düşünüyorum.

Bu yeni tekniği ben de denemek istedim ve bir Kafkas / Anadolu desenini bu tekniğe uyguladım;
iki farklı renkte, 11 no.lu kum boncuk kullandığım bu Verev Peyoteyi 12 boncukla başlayarak örüyorum.
Severek yaptığım bu kolyeyi, en kısa zamanda bitirip paylaşmaya can atıyorum. 😊


Verev Peyote Tekniğini öğrenmek isteyenleri YouTube Kanalıma
kolyenin bitmiş hali için de Verev Peyote Kolye başlıklı yayınıma beklerim. 😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder